Nissan se pochlubil s novým provedením čtvrté generace Pathfinder
Nissan začal postupně odhalovat sériové provedením čtvrté generace Pathfinder. Společnost si vybrala jako vhodnou propagaci velkou sociální síť Facebook. Jejím prostřednictvím tak představila modela již nyní. Prodej tohoto vozu se uskuteční ještě na podzim letošního roku.
Sériový Nissan Pathfinder se ve své čtvrté generaci vrací k samonosné karoserií a je prakticky stejný jako Pathfinder Platinum, který se ještě jako koncept představil veřejnosti na letošním lednovém autosalonu v Detroitu. Zhruba měsíc po premiéře tohoto konceptu zveřejnil Nissan bližší informace o interiéru nové generace Pathfinderu.
Povinné ručení 2012: V letošním roce se ceny povinného ručení dostaly vlivem konkurence na historická minima. Máte-li starší smlouvu, porovnejte si vaši platbu s některou online kalkulaček povinného ručení.
Nový Nissan Pathfinder kromě konstrukce podvozku s žebřinovým rámem opouští i hranaté linie třetí generace a nastupuje s výrazně ladnějšími liniemi. Na svého předchůdce odkáže alespoň tvarem mohutné mřížky masky chladiče. Ve srovnání s končícím provedení Pathfinderu je nové pohodlnější a měl by mít také nižší spotřebu paliva. Interiér nové generace nabídne rovněž více prostoru a komfortu pro cestující.
V nabídce výbavy bude mimo jiné třízónová klimatizace, Bluetooth hands-free systém, přípojka pro iPod, vyhřívání pro přední i zadní sedadla, multifunkční dotyková obrazovka s navigačním systém a také Around View Monitor, který pomocí systému kamer sleduje celé okolí auta. Vidlicový šestiválec ve spojení s bezestupňovou převodovkou CVT zajistí prý až čtvrtinový pokles spotřeby paliva ve srovnání s předchůdcem. Veškerá čísla si výrobce v tuto chvíli nechává pro sebe, tvrdí však, že motor bude i přes menší objem skoro stejně silný jako předchozí, čtyřlitrový zážehový agregát, který disponpovinného ručení.
Nový Nissan Pathfinder kromě konstrukce podvozku s žebřinovým rámem opouští i hranaté linie třetí generace a nastupuje s výrazně ladnějšími liniemi. Na svého předchůdce odkáže alespoň tvarem mohutné mřížky masky chladiče. Ve srovnání s končícím provedení Pathfinderu je nové pohodlnější a měl by mít také nižší spotřebu paliva. Interiér nové generace nabídne rovněž více prostoru a komfortu pro cestující.
V nabídce výbavy bude mimo jiné třízónová klimatizace, Bluetooth hands-free systém, přípojka pro iPod, vyhřívání pro přední i zadní sedadla, multifunkční dotyková obrazovka s navigačním systém a také Around View Monitor, který pomocí systému kamer sleduje celé okolí auta. Vidlicový šestiválec ve spojení s bezestupňovou převodovkou CVT zajistí prý až čtvrtinový pokles spotřeby paliva ve srovnání s předchůdcem. Veškerá čísla si výrobce v tuto chvíli nechává pro sebe, tvrdí však, že motor bude i přes menší objem skoro stejně silný jako předchozí, čtyřlitrový zážehový agregát, který disponoval 196 kW.